kako-do-zdravo-i-trajno-namaluvanje-na-tezhinata_image
Споделете со пријателите!

До витка става и здраво тело се доаѓа со континуиран баланс помеѓу правилната исхрана и физичката активност!

„Нема „здравје со една капсула“ ниту слабеење со магично стапче.“

Летото наближува а со тоа расте нашиот интерес што подобро да изгледаме на плажа. Голем дел од нас поминуваат се повеќе време во спортските сали, фитнес центрите или планинарат и џогираат на отворено. Сепак не смееме да зборавиме дека вечната борба за симнување килограми, одржувaње на идеална тежина и здраво тело не се добива само со „кампањско“ вежбање и потење. Таа борба пред се се добива со секојдневна правилна исхрана. За жал голем број луѓе не го почитуваат непишаното правило да се хранат избалансирано и разновидно, секој ден во одредено време, туку поради обврските, јадат „и за после“. Исто така не треба да заборавиме дека со текот на годините доаѓа до забавување на метаболизмот, и со тоа честопати до зголемување на телесната тежина. Исто така, нарушувањето на соодносот на бактериите во цревната микрофлора, доведува до создавање и до одржување на дебелината кај човекот.

Како до здраво и трајно намалување на тежината!

Нема „здравје со една капсула“ ниту слабеење со магично стапче. Не заборавајте дека се што е претерано е опасно и не се изложувајте на прекумерни диети кои се ризик по вашето здравје и може да Ве остават со нарушена крвна слика, стрии и чувство на хроничен замор. Напротив до витка става и здраво тело се доаѓа со континуиран баланс помеѓу правилната исхрана и физичката активност. Промената на вашето тело секогаш доаѓа од промената на вашиот ум.

  • Јадете помали оброци 3-5 пати на ден. На тој начин му овозможувате на организмот да ги потроши внесените калории наместо да ги складира како масти;
  • Хранете се, пред сè, со сурова непреработена или незготвена храна во нејзината оригинална форма. Исклучете ги од исхраната: заситените масти, шеќери и бели пецива, а наместо тоа збогатете ја исхраната со овошје и зеленчук, интегрални житарки и риба;
  • Не го избегнувајте доручекот, а наместо да ужинате на работното место брза храна или нездрави грицки, подгответе си овошна салата;
  • Не јадете после 19 часот. Навечер метаболизмот е побавен и сме помалку активни што резултира со зголемена тежина кај оние кои доцна вечераат;
  • Пијте 2-3 литри вода дневно. Водата е важна за сите метаболички процеси и го зголемува чувството на ситост;
  • Имајте редовна умерена физичка активност три до пет пати во неделата, во времетраење од еден час. Физичката активност го забрзува метаболизмот и помага за контрола и намалување на телесната тежина;
  • Внесувајте доволно пробиотици! Пробиотиците го забрзуваат движењето на храната низ црева, го стабилизираат метаболизмот и го олеснуваат варењето на храната. На овие начини пробиотиците помагаат за здраво и трајно намалување на тежината кај човекот.
Прочитајте:  Како да ја превенираме БХП и да ги ублажиме нејзините симптоми

Споделете со пријателите!