ostanete-zdravi-ovaa-esen-zasilete-go-vashiot-imunitet_image
Споделете со пријателите!

Практични совети за добар имунитет!
Есента веќе ни донесе ветровити денови, ниски утрински температури и зголемено загадување на воздухот. На ова се надоврзува и намалена физичка активност како и се подолгото време кое го поминуваме во затворен простор во овој период од годината. Овие фактори, во комбинација со стресот и заморот на работа, како и несоодветната исхрана и недоволна хигиена, ја намалуваат имунолошката отпорноста на организмот и овозможуваат појава на се почести настинки, грип и други инфекции на респираторниот систем. За нивен третман често користиме разни антибиотици, понекогаш и на своја рака или подолготрајно, кои од своја страна силно ја нарушуваат цревната микрофлора, која е чувар на нашето здравје и така влегуваме во маѓепсан круг на намален имунитет!

Најважни показатели за нарушување на имунитетот:

  • Ниско ниво на енергија, незаинтересираност, раздразливост и поспаност;
  • Намален осет за вкус и мирис, обложен јазик, болки во грлото и отежнато голтање на храна;
  • Отежнато дишење, затнат нос, секрет од нос;
  • Главоболка, вртоглавици, покачена температура;

Како да го засилиме нашиот имунитет:

  • Добра хигиена и темелно миење на рацете со антибактериски сапуни;
  • Негување на епителот на дишни патишта со промивање со изотоничен спреј на NaCL и пред се избегнување на простории во кои се пуши;
  • Секојдневен внес на свежо сезонско овошје и зеленчук (јаболки, круши, грозје, портокал …);
  • Редовен внес на пробиотици кои го чуваат интегритетот на најголемиот имунолошки орган во телото – нашиот дигестивен систем. Специјализирани пробиотици вршат директна стимулација на создавање на антитела и овозможуваат подобар имун одговор;
  • Секојдневен внес на на Витамин Ц – во дози од 200мг дневно и повеќе. Витамин Ц има силно антиоксидативно дејство, ги неутрализира штетните дејства на слободните радикали и го намалува заморот и исцрпеноста;
  • Редовен внес на олигоелементот Цинк – во дози од 10мг дневно. Цинкот придонесува за нормалниот киселинско-базен метаболизам, ги штити клетките од оксидативен стрес и учествува во изградбата на лимфоцитите со што директно го засилува имунолошкиот систем;
  • Немојте да користите антибиотици на своја рака! Антибиотиците не се ефикасни при настинка, грип и вирусни инфекции, туку само ја нарушуваат дигестивната микрофлора и го ослабуваат вашиот имунитет;
  • Не земајте средства за намалување на телесната температура под 38°C! Лесно покачената телесна температура е знак на имун одговор на вашиот организам а од друга страна помага и за убивање на дел од присутните патогени.
Прочитајте:  Положбата на телото додека спиете може да го намали ризикот од Алцхајмерова и Паркинсонова болест

Споделете со пријателите!