devet-hrani-shto-treba-da-gi-izbegnuva-zhena-koja-se-obiduva-da-zabremeni-ili-e-bremena_image
Споделете со пријателите!

Промени во исхраната треба да направите дури и ако само што сте почнале да размислувате за зачнувањето.
Изборот на оброк не секогаш е лесен – особено кога сте бремени, или ако се обидувате да станете родител. Промени во исхраната треба да направите дури и ако само што сте почнале да размислувате за зачнувањето. Дел од таа промена е јадење доволно овошје, зеленчук, цели зрна – храна која е секогаш добра за вас – но постои така наречена критична храна која треба да се избегне кога се обидувате да забремените. Вештачките состојки засладувачи, емулгатори, синтетичките хормони и потенцијалните загадувачи може да го направат концептот за зачнување помалку веројатен, па дури и штетен за потенцијалното бебе.

„Но, не се тревожете доколку неодамна сте јаделе некои од овие работи!“

Не се тревожете доколку неодамна сте јаделе некои од овие работи – веројатно нема да предизвикаат штета во умерени количини. Но, ако сакате да бидете безбедни, најдобро е овие храни да се избегнуваат или да се сведат на минимум кога се обидувате да забремените или кога веќе сте виделе позитивен тест за бременост.

Риба со висока содржина на жива

Живата може да го оштети нервниот систем, што значи дека конзумирањето на богати со жива морска храна како риба меч и туна за време на бременоста може директно да наштети на плодот, вели Кендра Толберт регистриран нутриционист и диететричар за женско и репродуктивно здравје. FDA скоро ги ажурираше својте препораки.

Конзумирање на риба со високи нивоа на жива пред бременоста може да создаде резерви на жива во вашето тело, што исто така може да влијае на развојот на нервниот систем на бебето. „Феталниот нервен систем се формира пред повеќето жени дури и да знаат дека се бремени“ , објаснува и друг регистриран нутриционист Сузана Фишер, живата исто така може да ја намали плодноста.

Газирани напитоци

Некои студии, исто така, се сврзуваат со штетното влијание на газираните напитоци , и со нивното влијание за намалување на плодноста. Нутриционистите сметаат дека тоа е комбинација од воспаление и метаболни промени предизвикани од премногу вештачки засладувачи и нивното влијание на менување на цревните бактерии односно нормалниот микробиом. Како надополнување на ова многу безалкохолни пијалоци се флаширани во пластични шишиња кои имаат БПА и други хемикалии што треба да ги избегнувате.

Транс масти

Транс-мастите, кои се наоѓаат во храна како некои чипсови или пуканки за микробранова, печени производи и пржена храна, можат да предизвикаат воспаление и инсулинска резистенција, што ја намалува плодноста. Со нивното консумирање особено ако е често тие водат до оштетување на крвните садови, нарушувајќи го протокот на хранливи материи во репродуктивниот систем.

Мажите, исто така, мора да внимаваат на транс масти, додека девојката се обидува да забремени, бидејќи го намалува бројот и квалитетот на спермата.

Храна со висок гликемичен индекс

Ако сакате да ја зголемите вашата плодност, избегнувајте ја храната што го зголемува шеќерот во крвта.

Прочитајте:  РХ-негативна крвна група и бременост

Познато е дека зголемениот шеќер во крвта може да предизвика воспаление, да ги промени нашите хормони и да ја спречи овулацијата. Обидете се да изберете јаглехидрати со низок гликемичен индекс кои бавно разградуваат од организмот, како пченкарен леб и тестенини или ориз и обидете се да ги комбинирате со протеини, влакна и здрави масти.

Ниско-маслени млечни производи

Ниско масленото млеко, јогурт и други млечни производи може да содржат андрогени, машки хормони кои остануваат во млечниот производ дури и по одстранувањето на мастите, вели Толберт исто така регистриран нутриционист и диетолог.

Оваа храна и пијалоци можат да го стимулираат вашето тело да произведува андрогени кои можат да го попречат менструалниот циклус.

Вишок на алкохол

Алкохолот треба да биде ограничен на 7 пијалаци неделно. Тој, како живата, може да придонесе за неплодност и го исцрпува вашето тело со витамин Б, кој од своја страна ги подобрува вашите шанси за бременост и го одржува растот на фетусот.

Непастеризирани меки сирења

Сирења како Бри, Рокфорд, Камембер и Горгонзола имаат поголем ризик да содржат листерија, што може да го зголеми ризикот од спонтан абортус.

Јадете месо

Преработеното месо како што е кренвиршли сувомеснати пушени производи и риба, исто така се подложни на контаминација со листерија. Ако сакате да јадете месо од деликатеси, препорачливо е да помине низ добар термички третман за да исчезнат бактериите.

Суровини од животинско потекло

Сурово месо, морска храна и јајца може да содржат салмонела, колиформи бактерии или токсоплазмоза, кои можат да му наштетат на плодот. Често пати се сугерира пиење на живи јајца итн за подобрување на здравјето но во бременост оваа навика треба да се избегнува.

Осигурете се дека сите производи од животинско потекло се добро подготвени и прескокнете суши и слични храни.


Споделете со пријателите!