zoshto-e-vazhno-da-pojaduvate_image
Споделете со пријателите!

Појадокот е многу важен оброк – може да ви го разубави или расипе денот. Со јадењето наутро, ние се заштитуваме од можноста да јадеме сè што имаме при рака за ручек, а особено од потреба од храна која е нискоенергетска и со прзни калории.
Појадокот е добар не само за децата пред да одат на училиште, туку и за возрасните – пред работа. Сепак, утринскиот хаос на брзање обично е причината зошто ја запоставуваме оваа навика. Но … ние всушност си правиме „лоша услуга“ затоа што појадокот е главното гориво што треба да нè вози во текот на денот. Еве неколку причини зошто да се разбудите 10-15 мин порано наутро и да не го пропуштите овој важен оброк.

Зошто е важно да појадувате?

Треба да го „активираме“ нашиот дигестивен систем, нарушувајќи го ноќното гладување. После 8-10 часа одмор, на нашето тело очајно му е потребна доза на енергија. Додека спиеме, тој работи неуморно.

Појадокот е многу важен оброк – може да ви го разубави или расипе денот. Со јадењето наутро, ние се заштитуваме од можноста да јадеме сè што имаме при рака за ручек, а особено од потреба од храна која е нискоенергетска и со празни калории.

Заедно со горенаведените причини, лошата исхрана доведува до нарушување на внимание, што може да се одрази на квалитетот на нашата работа. Ова е научно докажан факт.

„Појадок – гаранција за здравје и тенка фигура. Луѓето кои одвојуваат време да јадат наутро, се помалку склони кон дебелина и кардиоваскуларни заболувања.“

Почетокот на денот е најдобро време за пиење млеко. Колкумина од нас ќе се напијат чаша млеко напладне во канцеларијата? Патем, млекото е еден од главните извори на калциум. Со добивање на потребната дневна количина на оваа супстанција, ќе се заштитиме од проблеми со коските. Оние кои не сакаат млеко или страдаат од интолеранција кон лактоза, можат да земаат млеко без лактоза.

Појадокот ни дава целосна слобода во изборот на производи.

 Ако за ручек повеќето од нас сме присилени да го јадеме она што го нуди ресторанот или продавницата до работното место, а за вечера не знаеме каде ќе бидеме, тогаш за појадок можеме да јадеме точно што сакаме, и со малку труд да создадеме време да го подготвиме она што одговара на нашиот сопствен вкус и начин на живот.

Идеално време за јадење овошје е повторно наутро. Општо е препорачливо да се јаде три порции овошје на ден.

Наутро тоа треба да биде свежо, ако се земат сокови – да бидат природни, без конзерванси и ако е можно свежо исцедено. Ова ќе ја обезбеди потребната доза на „ глукоза“ на организмот, која не се апсорбира веднаш, но ќе му даде енергија на мозокот до пладне.

Прочитајте:  Што ја убива мотивацијата?

Појадокот е исто така одлично решение за оние кои следат одредена диета за слабеење. Дел од дневното оптеретување на дигестивниот систем може да се пренесе наутро без да се прекршат правилата на диетата. Можете дури и да си дозволите полномасно млеко, наместо обезмастено млеко, кифличка наместо полнозрнест леб, јаболкото може да се надополни дури и со мармалад.

„Пред појадок, слушајте се себеси и започнете го денот како што сакате, како што ви кажуваат вашите лични потреби, расположение, глад и навики. Можете да си дозволите обилен оброк наутро, а потоа ограничете се на салата за ручек и овошје за вечера.“

Се разбира, постојано се прават нови истражувања во секоја област од нашите животи и здравје, а резултатите од ваквите истражувања се менуваат.

Прашањето за појадок не е исклучок, затоа што голем број нутриционисти велат дека утринскиот оброк не е неопходен за организмот. Се верува дека ако јадете во првите часови од денот, тоа ќе ја зголеми желбата за храна напладне, а со тоа и за вечера, односно кругот станува маѓепсан и затворен.

Покрај тоа, сите знаеме дека после јадење заспиваме, и ова не е добро да се случи наутро, затоа што обично имаме динамичен ден во кој нема време да дремеме.

Веројатно веќе сте збунети и се прашувате што да направите. Всушност, одговорот на ова прашање е некаде во средината на горенаведените изјави, затоа што: прво мора да го знаеме сопственото тело, неговите потреби и преференци, неговите реакции на различна храна и како се чувствуваме после јадење;

Најважно е изборот на појадок – да се состои од производи кои обезбедуваат енергија и не му пречат на телото.

Во секој случај, мора да ја услушате желбата на сопственото тело, правилно да ги прочитате сигналите што ви ги дава и да донесете најдобра одлука за неговото здравје и тонус.

И не заборавајте дека нашата омилена храна го подобрува нашето расположение и ни дава позитивни и добри вибрации кон светот околу нас. Бидете здрави, исполнети и среќни и никако гладни наутро!


Споделете со пријателите!