nekolku-nachini-so-koi-kje-ja-olesnite-artritnata-bolka-vo-racete_image
Споделете со пријателите!

Артритисот е воспалителна болест на зглобовите што може да влијае на различни делови од телото. Состојбата не се лекува, но комбинацијата на лекови, природни лекови и добар животен стил може во голема мера да ги ублажат симптомите на непријатност.
Артритисот е воспалителна болест на зглобовите што може да влијае на различни делови од телото. Состојбата не се лекува, но комбинацијата на лекови, природни лекови и добар животен стил може во голема мера да ги ублажат симптомите на непријатност. Артритисот на зглобовите на рацете обично е придружено со чувство на болка, вкочанетост, оток и намалена подвижност. Лековите можат да ја намалат болката, но природните лекови и вежбите помагаат да се контролираат воспалителните процеси, како и да се подобри подвижноста и крвотокот на прстите.

Еве неколку методи што можете да ги користите за да се ослободите од симптомите на артритис и да го олесните движењето во вашите секојдневни активности.

1. Топло/студени компреси наизменично

„Топлите облоги помагаат да се намали вкочанетоста, додека ладните помагаат да се справите со болката која е резултат на воспалението.“

Топлите облоги помагаат да се намали вкочанетоста, додека ладните помагаат да се справите со болката која е резултат на воспалението.

Оваа техника функционира и за смирување на грчеви во мускулите. За да го направите ова, користете компреса за повеќекратна употреба или крпа или гази. Методот може да го практикувате 2-3 пати на ден, во период од 15-20 минути за оптимален ефект.

2. Масажа

Според Американската фондација за артритис, масажите помагаат во намалувањето на симптомите на болка и вкочанетост при подобрување на подвижноста на зглобовите. Студиите покажуваат дека оваа техника дава добри резултати и ја стимулира циркулацијата на крвта во проблематичните области. Важно е да се посети физиотерапевт или терапевт за масажа кој има искуство во областа и е запознаен со артритисот.

Исто така, може да ви покаже техники за масажа кои можете сами да ги примените дома.

3. Вежби

Наспроти логиката, болните зглобови треба да се движат.

Наспроти логиката, болните зглобови треба да се движат. И покрај непријатноста, редовната активност помага да се спречи влошување и да се намали болката на долг рок.

Прочитајте:  Дали знаете што е Моцарт ефект?

Фондацијата за борба со Артритис го наведува вежбањето како најефикасен метод за подобрување на движењето на зглобовите без лекови. Одвојте време да ги движите прстите секој ден за да ја подобрите нивната состојба.

4. Куркума

Тоа е еден од најдобрите природни додатоци за справување со симптомите на воспаление и болка. Куркуминот е важна активна состојка со силно антиинфламаторно дејство, но за апсорпција од страна на телото треба да се комбинира со мала доза црн пипер. За ублажување на артритичните симптоми, можете да го користите куркуминот како додаток во исхраната или во форма на прав од куркума.

Земете 3 пати на ден, заедно со капсикум или бибер.

5. Босвелија Boswellia Serrata (индиски темјан)

Екстрактот од босвелиа е моќен лек за смирување на воспаление.

Додатокот често се препорачува за проблеми како што се артритис, бурзитис и тендинитис. Помага во намалување на болката и борба со воспалителните соединенија, таа  може да се зема како додаток за пиење или да се нанесува на болните зглобови во форма на масло.

Додатоците вообичаено се земаат неколку пати на ден, а за директна употреба може да измешате 2-3 капки есенцијално масло со 1 лажица природно масло (кокос, бадем, маслиново)

6. Креми

Кремите со капсацин содржат екстракт од лута пиперка и помагаат во олеснување на болката во зглобовите.


Споделете со пријателите!