najdobar-nachin-da-se-oslobodite-od-stresot-spored-vashiot-horoskopski-znak_image
Споделете со пријателите!

Работните денови честопати може да се претворат во емотивни ролеркостери што создаваат стрес што може негативно да се одрази на работата и здравјето
„Постојат два типа на стрес – позитивен и негативен стрес“
Секој што работи би рекол дека стресот на работното место е речиси нормална појава. Но постојат два типа на стрес – позитивен и негативен стрес. Додека позитивниот стрес делува мотивирачки и поттикнува подобро и побрзо завршување на работните задачи, негативниот стрес може да влијае лошо на продуктивноста, концентрацијата и начинот на извршувањето на обврските.

Кога стресот на работното место станува премногу?

Кога е позитивен, стресот на работното место може да помогне да останете фокусирани на работата, како и да ве поттикне да работите подобро и поефективно. Меѓудругото, позитивниот стрес често овозможува подобро да се справите со новите работни предизвици. Но во денешното динамично и хаотично секојдневие, работните денови честопати се претвораат во емотивни ролеркостери што создаваат стрес што може негативно да се одрази на работата, но и на здравјето. Доколку стресот на работното место почнува да ви влијае на секојдневното расположение, ви создава главоболки и ве спречува во доброто извршување на обврските, потребно е да направите пауза и да преземете нешто.

Од што може да биде предизвикан стресот на работното место:

  • прекувремена работа;
  • страв од отказ;
  • постојан притисок за побрзо извршување на одредени обврски;
  • кратки рокови за извршување на задачите;
  • работење на повеќе задачи истовремено;
  • несогласување со колегите или надредените. 

Кои се знаците дека сте под стрес на работното место:

  • чувство на безволност, напнатост, иритираност и сл.;
  • губење на интересот кон работата;
  • проблеми со спиењето;
  • проблеми со концентрацијата;
  • чести главоболки;
  • емотивна и социјална повлеченост.
Прочитајте:  Вампирски синдром

Совети за намалување на стресот

  • разговарајте и консултирајте се со семејството и колегите;
  • одредете ги приоритетите и организирајте се подобро;
  • направете план за извршување на задачите;
  • правете пауза од работата;
  • избегнувајте конфликти со колегите. 

Споделете со пријателите!