kako-da-gi-nahranime-nervite_image
Споделете со пријателите!

За да се одржи здравјето на нервниот систем, потребно е правилно да се „храни“.
Во турбулентното време во кои живееме, нашиот нервен систем е под голем притисок. Тој се состои од мозок, ‘рбетниот мозок и нервни влакна.

Во човечкото тело има 31 пар спинални нерви, а вкупната должина на сите нервни влакна во телото е околу 75 км.

На нервите им се доделува исклучително важна улога во човечкото тело. Тие ги обединуваат сите органи и системи, стимулирајќи ја нивната активност. Исто така, нервниот систем му помага на телото да се прилагоди на промените во околината. Во човечкото тело има 31 пар спинални нерви, а вкупната должина на сите нервни влакна во телото е околу 75 км.

За да се одржи здравјето на нервниот систем, потребно е правилно да се „храни“. Постои мислење дека сите болести доаѓаат од нервите. Навистина, кога овој систем ослабува, постои ризик од компликации од кардиоваскуларниот, дигестивниот и генитоуринарниот систем.

Која храна е најкорисна за нервите?

Банани и свежи домати

Го зајакнуваат нервниот систем, спречуваат појава на депресија.

Скуша, треска, лосос

Тие содржат корисни масти. Го тонизираат црниот дроб, што води до заштита на нервните влакна од токсични материи. Консумирање на оваа храна ја намалува веројатноста за појава на депресија исто така.

Јајца

Богати се со лецитин, кој помага во борбата против лошото расположение.

Некои лекари препорачуваат да јадете до 2 јајца на ден.

Млечни производи, зелка, моркови, јаболка

Тие содржат калциум и фосфор, кои се во идеални пропорции за човекот.

Калциумот ја намалува нервната напнатост, а фосфорот го стимулира нервниот систем.

Зелениот листест зеленчук е богат извор на магнезиум, кој е потребен за нормализирање на сите процеси во организмот.

Прочитајте:  Концепти на исхрана
Никулци на пченични зрна, леб, житарици

Тие се богати со витамини Б, кои му овозможуваат на организмот отпорност на стрес.

Растителни масла, ореви, авокадо

Тие содржат витамин Е, полнат со енергија и ја стимулираат мускулната активност.

Бобинки

Ова се плодовите на добро расположение.

Тие го стимулираат нервниот систем и се добар антидепресив.

Сирење, компири, кафеав ориз, квасец, соја, кикиритки, сусам

Тие содржат важни аминокиселини: тирозин, триптофан, глицин и глутаминска киселина. Овие аминокиселини ја зголемуваат ефикасноста на телото и ги смируваат нервите.

Исхрана

Треба да се консумира голема количина зеленчук, вклучувајќи го и лиснатиот зеленчук, освен ако не постои медицински аспект заради кој треба да се ограничи неговата употреба.

Внес на производи кои содржат полинезаситени масни киселини (на пр. Масна риба варена на пареа).

Штетни производи за нервите:

Алкохол

Создава лажно чувство на релаксација, го исцрпува нервниот систем, ја нарушува меморијата и можноста да размислуваме логично, ја ослабува волјата.

Кафе и чај

Тие содржат кофеин, кој во големи количини е штетен за организмот. Исто така го возбудува нервниот систем, ги блокира сигналите на телото за потреба од одмор. Го зголемува чувството на вознемиреност.

Кондиторски производи и колачи

Тие содржат рафинирани јаглени хидрати, кои брзо се апсорбираат во крвта, предизвикувајќи краткорочно подобрување на расположението и наплив на енергија и сила. Но, ефектот поминува многу брзо, што доведува до исцрпеност, алергии и синдром на хроничен замор.


Споделете со пријателите!