zoshto-kegelovite-vezhbi-se-dobri-za-mazhite_image
Споделете со пријателите!

Пред да се започне со правење на Кегеловите вежби, важно е да се лоцираат точните мускули и да се разбере соодветната техника за практикување на истите.
Кегеловите вежби не се добри само за здравјето на жените. Имено, кегеловите вежби кај мажите можат да ги зајакнат мускулите на дното на карлицата, кои го поддржуваат мочниот меур и дебелото црево и влијаат на сексуалната функција.

Предности на Кегеловите вежби за мажите

Многу фактори можат да ги ослабнат мускулите на дното на карлицата, вклучувајќи го и хируршкото отстранување на простатата (радикална простатектомија) и состојби како дијабетес и хиперактивен мочен меур (ХАММ).

Мажите може да имаат огромни придобивки од Кегеловите вежби доколку имаат проблеми со:

Како да правите Кегелови вежби?

Пред да се започне со правење на Кегеловите вежби, важно е да се лоцираат точните мускули и да се разбере соодветната техника за практикување на истите. Кегеловите вежби се лесни за правење, но потребно е мажот да знае точно на кои мускули треба да ги прави контракции. Еден од најлесните начини за лоцирање на мускулите коишто треба да се вежбаат е при мокрење.

Следете ги следните чекори:

  • Додека мокрите обидете се да го запрете или забавите протокот на урина;
  • Не ги стегајте мускулите во задникот, нозете или стомакот и не го задржувајте здивот;
  • Кога ќе може да го забавите или запрете протокот на урината ќе почувствувате точно кои се мускулите што се вежбаат со кегеловите вежби.

Некои мажи ги лоцираат овие мускули со тоа што си замислуваат дека се обидуваат да го сопрат испуштањето на гас. Стегнувањето на овие мускули дава чувство на повлекување – тие се вистинските мускули за правење кегелови вежби и многу е важно да се препознаат за да не се прават контракции на други мускули.

Кога станува збор правењето на Кегелови вежби може да се практикуваат неколку серии кои ќе вклучат контракции на мускулите во времераење од 5 секунди, 3 пати на ден или помалку во консултација со доктор.

Кога ќе се забележат видливи резултати од Кегеловите вежби?

Во зависност од вашата состојба и причината зошто ги правите Кегеловите вежби, за видливи е потребно време и, оттука, ваша трпеливост. Доколку со Кегеловите вежби сакате да третирате уринарна инконтиненција и ги правите вежбите вежбите редовно, 3 пати на ден, треба да забележите поголема контрола на мочниот меур за 3 до 6 недели.

Прочитајте:  5 Навики за долг живот

Совети за правењето Кегелови вежби да ви стане навика

Најефективните вежби се оние што се прават редовно. За да си помогнете да останете во ритамот на правење Кегелови вежби обидете се да ги следите овие совети:

  • Бидете конзистентни – правете ги вежбите секој ден во исто време кое е најпогодно за вас – наутро додека мокрите, додека ги четкате забите и додека гледате телевизија;
  • Запомнете ги придобивките – ако ги правите кегеловите вежби редовно тие навистина можат да ви помогнат;
  • Обрнете внимание на напредокот – со текот на времето ќе забележите дека во случај на уринарна инконтиненција, вашата состојба може значително да се подобри.

Споделете со пријателите!