kako-da-se-stegne-opushteno-vaginalno-dno-pri-poroduvanje-i-naprednata-vozrast_image
Споделете со пријателите!

Релаксирањето на вагиналнoто дно е нешто што им се случува на многу жени.
Релаксирањето на вагиналните мускули е нешто што им се случува на многу жени.

Дали после раѓањето, или со возраста – проблемот е актуелен кај многу дами. Многу од нив се срамат дури и да побараат помош и да го признаат фактот дека има несакано ослободување на урина.Ова потенцијално може да доведе до недостаток на сексуален интерес и, со текот на времето, да ја расипе интимноста со брачниот другар.

Како да откриете дали вагината е отпуштена?

Поставувањето на повеќе од два прста во вагината без никаков отпор или болка може да значи дека вагината е премногу опуштена. Ако ниту вие, ниту партнерот не уживате во сексот како порано, тогаш може да станува збор за лабави вагинални sидови.

Опуштената вагина не само што ќе ја намали вашата сексуална чувствителност, туку исто така нема да му дозволи на партнерот да доживее оргазам.

Природни начини за лекување на ова состојба

Не треба да се грижите и да мислите дека мора да се прибегнете кон хируршки третман за да го вратите тонусот на вагината. Може да користите неколку едноставни, природни и многу ефикасни алатки кои ги затегнуваат вагиналните мускули и ја намалуваат големината на вагиналниот отвор.

Еден од најпопуларните начини за затегнување на вагината е редовните вежби на Кегел

Тие често се препорачуваат после раѓањето и вклучуваат затегнување и релаксирање на мускулите на вагиналниот отвор со паузи од 10 секунди.

Свиткајте ги и релаксирајте ги вагиналните мускули 4 пати на ден со 15 повторувања.

Можете исто така да ги затегнете овие мускули додека уринирате. Држете ја урината околу 5 секунди пред да продолжите и ова повторете го неколку пати.

Прочитајте:  На која возраст сме најумни

Друг многу вообичаен метод за затегнување на вагиналните мускули е употребата на вагинален конус

Изгледа како обичен тампон, но за него се прицврстени мали тегови. Треба да го поставите внатре и да се обидете да го држите во вагината неколку минути користејќи ги мускулите пред да ги ослободите.

Повторете ја постапката најмалку 5 пати на ден и додавајте повеќе тежина со текот на времето.

Едноставната вежба со кревање нозе исто така може да ви помогне да ја затегнете вагината

unnamedЛегнете на грб на подот и држете ја едната нога исправена, а потоа и другата. Правете го ова секој ден додека не почнете да чувствувате тензија.

 

Постојат многу растителни креми кои можат да придонесат за подобрување на тонусот на вагината

Тие може да се применат на вагиналниот отвор и во внатрешноста на вагината за ефективни резултати.

Важно е да се знае дека треба прво да се консултирате со лекар.

 


Споделете со пријателите!