podgotvete-gi-skiite-video_image
Споделете со пријателите!

Не само што е забавно, туку е и одлично за целото тело!
Скијањето e една од причините што многумина од нас не можат да ги дочекаат зимските месеци. Скијањето не е само забавно, туку е и одлична вежба за целото тело, нагласувајќи ја издржливоста, рамнотежата и јачината на целокупната наша мускулатура.

Без разлика дали сте скијач или сноубордер, подготвувањето на вашето тело за зимските месеци е клучно. Вие не само што ќе имате многу покорисно време поминато на планината, туку и значително ќе ја подобрите вашата кондиција со претходна припрема.

Завземањето на проактивен став пред сезоната на скијање е клучот за да добиете добра форма и кондиција, така што вашите нови ски искуства ќе бидат забавни, безбедни и без никакви повреди.

Започнете со припремите кон крајот на летото или почетокот на есента за да бидете во врвна состојба пред првите снежни врнежи. За да избегнете повреда, одвојте малку време да го подготвите вашето тело. Ако веќе немате редовна рутина за вежбање, не е премногу доцна да започнете!

Честопати, за време на попладневните часови, вашето тело е уморно, а тоа е идеално време за повреди и несреќи. Не грижете се, кратка пауза може да ви помогне.

Потребно е телото добро да го подготвите за овој зимски спорт

Верувале или не, но скијањето вклучува толку многу мускулни групи, па многу е лесно да се исцрпите рано и да го ставите вашето тело во опасност од можна повреда.

Основно: Бидете упорни и неуморни

Она што го прави скијањето толку енергично е тоа што ги користи сите ваши мускулни групи. Сепак, некои мускули се користат повеќе од другите. Тоа се оние на кои сакате да се концентрирате кога станува збор за вашите вежби за вежбање. Скијањето вклучува:

Прочитајте:  Процент нa тeлесни мacти вo тeлoтo нa жeнaтa

Квадрицепс: Веројатно најкористените мускули при скијање се квадрицепсите, односно предните мускули на надколеницата. Овие мускули ве држат во позиција додека скијате и исто така обезбедуваат соодветна заштита на колената. Одлични вежби за квадрите вклучуваат скокови и сквотови односно чучњеви.

Хамстринзи и глутеуси: Кога скијате спуст, обично го држите вашето тело во флексибилна но статична положба. Ова бара голема јачина од вашите хамстринзи односно задни мускули на надколеница, бидејќи тие помагаат да го стабилизирате вашето тело. Тие исто така ја намалуваат болката во грбот, ве одржуваат во атлетска позиција, а со тоа вие ја подобрувате вашата рамнотежа!

Стомачна мускулатура: Стомачни вежби за градење јака мускулатура која ќе ви треба секој пат кога ќе помислите на скијање. Јачината на јадрото е клучна за овој спорт!

Навистина не постои совршена рутина, но ако можете да се обидете да вклопите најмалку два тренинзи со сила и три тренинзи со кардио вежби неделно, вие ќе бидете на вистинскиот пат.

Бидете оваа година во најдобра форма, започнете со она што можете да се справите и фокусирајте се на целта, останете мотивирани.

Јачината и издржливоста на вашата мускулатура ќе го задржи вашето тело силно и ќе ви помогне да избегнете повреди, без многу напор.


Споделете со пријателите!