najvazhnoto-pravilo-za-praznichen-detoks_image
Споделете со пријателите!

Брзо добивање на тежина за време на празниците?
Обилните микс оброци, мрсната и преработена храна се главните виновници за брзото добивање на тежината за време на празниците. Прекумерното количество на алкохол, исто така придонесува во ултра брзото зголемување на телесната тежина.

Ликот во огледало почна да ве загрижува? Што да правите?

Основно, не брзајте, дајте му го на вашето тело и ум потребното време за да се навикне на идејата дека ќе почне да добива здрава а воедно избалансирана исхрана. Јануари е, а вие почнавте да правите луди планови со цел да ја изгубите целата тежина што ја добивте. После сите оние задоволувачки и вкусни оброци што сте ги имале, бидете трпеливи!

Секој јануари го чувствуваме истиот притисок, односно посегнуваме по сериозни диети кои само негативно влијаат на нашето тело, а резултатите никаде ги нема. Можеби сега се чувствувате подготвени за јака диета, но немојте да се движите со тоа темпо! Ненадејната транзиција од масна и шеќерна храна може да предизвика само контра ефект.

Поради тоа, бидете трпеливи и научете како да го средите вишокот, без проблеми и без воведување драстични промени.

Една од најлошите работи со кои треба да се справите после празниците се остатоците од храна! Тие само седат таму, во вашиот фрижидер, а истовремено вам ве примамуваат и мачат.

Најпрво ослободете се од целата таа нездрава храна, а веднаш потоа започнете го утрото со голема чаша вода.

Пијте вода секој час ако можете, дури и ако не е полна чашата. Најважно е да останете хидрирани во текот на целиот ден. Можете да пиете вода, или зелен чај, со тоа вие го блокирате формирањето на нови масни клетки, а ги разградувате веќе посточеките.

Прочитајте:  проценти од мажите веруваат дека се во добра форма, а реално бројката е 13 проценти

Почнувајќи од оваа недела, јадете поквалитетна храна

„Купувајте паметно и додека сте сити, а не со празен стомак!“

Купувајте паметно и додека сте сити, а не со празен стомак! Наполнете ја корпата со овошје и зеленчук, но обидете се да ги избегнете скробните, како што се бананите и слаткиот компир, бидејќи тие имаат висока содржина на шеќер. Други одлични додатоци на вашата листа за купување се целите зрна, бидејќи тие имаат висока содржина на растителни влакна што ќе го одржат вашиот глад на минимум. Решете се исто така и за риба, школки, мисирка, пилешко, посно телешко месо и говедско месо.

Обидете се да имате балансиран оброк на секои три часа. Во балансирани оброци спаѓаат оние кои содржат јаглехидрати, протеини и здрави масти. Ако јадете избалансирани оброци, ќе го одржите нивото на енергија.

Последно, но не и најмалку важно, вежбајте

Не се форсирајте со прекумерно вежбање, затоа што на тој начин само ќе го зголемите ризикот за појава на повреди. Почнете постепено, со умерено темпо, па потоа постојано зголемувајте го интензитетот.

Не заборавајте да се истегнувате! Можеби малкумина знаат, но тоа е најважниот дел од целокупното вежбање.

Спремни сте за промени?


Споделете со пријателите!