namirnici-za-podmladuvanje-kaj-zenite
Споделете со пријателите!

Гените одредуваат околу четвртина од нашиот начин на стареење, остатокот зависи од начинот на живот
Одржувајќи ја телесната, социјалната и духовната активност можеме да старееме, но не и да остариме. Во претходниот век жените во 50-десетите години се сметаа за стари, а денес тоа значи уште дополнителни 30 години кои навистина може да се проживеат здраво и активно. Гените одредуваат околу четвртина од нашиот начин на стареење, остатокот зависи од начинот на живот. Со правилен избор на исхрана можеме да ги вратиме годините наназад и колку и години да имате никогаш не е доцна за промени.

  1. Подмладете ја кожата со почесто конзумирање на дива пастрмка, лен и ленено масло, морков, сок од портокал, јаболка, бадем, леблебија, диња, пиперка, авокадо. Со нутритивно квалитетна вечера не заборавајте да се напиете една чаша млака вода за да обезбеедите доволно течности потребни за кожата во текот на ноќта. За добра кожа потребен е и добар сон и затоа почесто конзумирајте мисирка, риба, грав, авокадо, банана, зелена салата бидејќи содржи природен седатив лактукариј, лесен оброк од малку овес, оризово млеко и банана, целер. Исто така, не заборавајте да направите фацијална масажа со масло од јаглика (природно масло богато со гама-линоленска киселина). 
    „Внесот на разнолики намирници делува на нашата бистрина, вусшност повеќе антиоксиданси во крвта позитивно влијаат на конгнитивните функции (памтење, размислување, креативност.“
  2. Подмладете го вашето срце – Со физичка активност настојувајте да конзумирате храна која смирува (овошје, зеленчук, особено лук и плава риба. Намалете го внесот на заситени масти и почесто употребувајте витамини од Б групата особено Б6, Б12 и фолна киселина кои се важни за одржување на нивото на хомоцистеин (протеин кој природно се наоѓа во нашето тело, а е важен за спречување на срцеви заболувања).
  3. До 35-тата година коските ја постигнуваат својата максимална густина, а подоцна одржувањето на нивниот квалитет станува многу важно. Затоа неопходно е покрај телесната активност да бираме храна која е добра за нашите коски, мускули, зглобови како што е зелен лиснат зеленчук, јаткасти плодови, махунарки, млечни производи со низок процент на млечна маст, соино млеко, плава риба особено сардина, посно црвено месо (јунешко и јагнешко), семки. Не заборавајте определено време да поминувате на сонце поради витаминот Д кој му помага на телото да го апсорбира калциумот.
  4. Внесот на разнолики намирници делува на нашата бистрина, вусшност повеќе антиоксиданси во крвта позитивно влијаат на конгнитивните функции (памтење, размислување, креативност. Добра храна за вашиот мозок се малините, капините, боровинките како и темнозелениот лиснат зеленчук.
  5. Топ намирници за вашиот вид – спанаќ (богат со антиоксиданс лутеин), морков (богат со бетакаротен особено важен за добар вид преку ноќ), авокадо и ореви богати со витамин Е, агруми, пиперка, брокула и прокељ богати со витамин Ц кој може да спречи појава на катаракта и ги јакне капиларите, плава риба и лен, црн чај, црвено вино и лук, боровинки.
Прочитајте:  Планирање на постава на
дентални импланти

Еднодневно мени за подмладување

Доручек: – Овесни снегулки, бадеми, сончоглед, пченични никулци, цимет, јогурт;

Ужина: – Шејк од диња и манго со вода и мед;

Ручек: – Супа од леблебија, домат и жалфија со интегрален леб со семки, мешана салата со низок гликемиски индекс

Ужина: – Шејк од спирулина (спирулина, биоактивен јогурт, пола банана, бобичасто овошје);

Вечера: – Филе од дива пастрмка со динстана зелена салата.


Споделете со пријателите!