namirnici-od-osobeno-znacenje-za-mazi
Споделете со пријателите!

Постои храна која ги чува мажите независно од нивната старост, односно намирници кои се од особено значење за целиот животен циклус на секој маж и кои ке им обезбедат виталност и добро здравје
Со комбинација од долунаведените намирници задржете ја телесната и сексуална активност и во покасни години, одржувајќи ја цврстината на коските и зголемувајќи ја отпорноста на имунолошкиот систем. Еве ја листата од 20 најзначајни намирници за машкото здравје:

  1. Јајца – високо квалитетни протеини, богати со витамини Б12, А, Д, Е и К, минерали селен и цинк, лутеин, 75 калории). Помага за одржување на добро ниво на тестостерон, супернамирница за подобри мускули и виток струк, превенира катаракта и макуларна дегенерација, јакне коски и нокти, зголемува број на сперматозоиди, природен машки ботокс.
  2. Морски плодови – го чуваат срцето, ја зголемуваат отпорноста, ублажуваат симптоми на реуматоиден артрит, стабилизираат крвен притисок, смалуваат ниво на холестерол.
  3. Јаткасти плодови – снижува ЛДЛ, богати со витамин Е, ја зајакнуваат мускулната маса, афродизијак, богати со магнезиум (добри во борба со стресот).
  4. Семки – богат извор на есенцијални масни киселини и протеини. Семки од тиква (добар извор на цинк добар за простата, ленено семе (добар чистач на црева), сусам и сончоглед (добар извор на витамин Е, омега 3 и 6 есенцијални масни киселини за јакнење на срце и имунитет.
  5. Грејпфрут – пола грејпфрут задоволува дневни потреби на витамин Ц, еден грејпфрут штити од мозочен удар, содржи суперантиоксиданс наригенин кој помага при преработка на маснотиите во црниот дроб и ја подобрува осетливоста на инсулин (превенција од диабет тип 2).
  6. Бобичасто овошје – богато со антиоксиданси, добра храна за мозокот, ја подобруваат функцијата на бубрегот и мочниот меур, добри за исфрлање на вишок од мокрачна киселина, богати со антоцијаниди кои го штитат дебелото црево од карцином.
  7. Банана – дава инстант енергија, богата со калиум, содржи триптофан (смирува и опушта), благ лаксатив, добар извор на витамин Б6.
  8. Лубеница – содржи цитрулин (опушта и ги шири крвните садови, природна виагра), добар диуретик, важна за синтеза на пролин (придонес за зарастување на рани), важна за синтеза на креатин (важна улога за мускулни и невролошки функции).
  9. Лук – подобра циркулација, смалува крвен притисок, добар чистач на црниот дроб, има антивирусно и антибактериско дејство.
  10. Калинка – ја потикнува лубрикацијата, поради полифенолите ја зголемува циркулацијата, богата со фолна киселина, витамини А и Е.
  11. Црвено месо – содржи коњугирана линолна киселина која подобрува согорување на вишок масти, квалитетни протеини, заситени масти и холестерол кои го одржуваат нивото на тестостерон, добар извор на цинк, витамин Б12 и железо.
  12. Темно чоколадо – делува како аспирин, содржи епикатехин супервитамин кој смалува ризик од дијабет, мозочен удар, срцев застој и карцином, поради триптофанот е добар афродизијак (го потикнува производството на серотонин).
  13. Домат – ја разредува крвта, смалува ризик од катаракта (поради голема содржина на зеаксентин, каротеноиди), го зајакнува имунитетот и работата на црниот дроб, смалува ризик од карцином на простата особено во комбинација со брокула.
  14. Брокула – содржи сулфорафан, богата со растителни влакна, витамин Б2, содржи најмалку пестициди.
  15. Зелен лиснат зеленчук – богат со магнезиум, калциум и калиум, природен седатив, секојдневен внес намалува за 14% ризик од дијабет тип 2, содржи глутамин и хлорофил.
  16. Куркума и чили – штити од карцином на простата, кожа, дебело црево, деменција. Чили, пак, го поттикнува согорувањето на вишокот калории, ја намалува болката потстикнувајќи отпуштање на ендорфин.
  17. Ѓумбир – делува противвоспалително, антиалергиски, добар против мачнини и грчеви во желудник, намалува болка по вежбање.
  18. Целер – машка храна против стрес, диуретик, машки афродизијак поради андростенонот, содржи фталиди и смалува холестерол.
  19. Црвено-потокалово овошје и зеленчук – штити од појава на хронични заболувања, јакне имунитет, смалува ризик од срцев и мозочен удар, чува простата.
  20. Јагленихидрати со низок гликемиски индекс (овес, јачмен, хељда, киноа, грав, интегрален ориз, наут) – превенираат опстипација, даваат енергија која трае, го подобрува добриот, а го снижува лошиот холестерол, овесот содржи авена сатива која го стимулира тестостеронот.
Прочитајте:  Контролирајте ги мастите во организмот на природен начин

Споделете со пријателите!